Danielle Klebanow's Blog

About

Hi everyone,

I’m using this blog to show my photography.  I will update it about once a week, so please keep checking in!

Also, you can see my other work at http://www.danielleweddings.com

12 thoughts on “About

  1. Hiya Danielle!! How is it i’m the first person to comment on your blog?! I’m never first at anything – i feel all special now. Yay 🙂
    Your pictures are amazing! I’ll definitely be lurking on your site more often. I knew you had a great eye when you took that great shot of Josie’s dad, with a camera where his schnoz shoulda been. You should grab it from my Flickr page btw and take it as your own, cos it is! I hope ur well in LA and not getting too shook up lately 🙂 If you ever fancy a trip to Portland OR, gimme a ring and i’ll put you up. We should also plan a trip to CO to harass the Dove clan again, last time was super-fun. Lotsa love hon,
    Tom

    p.s. any advise on my pictures on Flickr would be greatly appreciated – i just bought a Nikon D3000 and i plan on taking lotsa pics and maybes even a photography class. Cheers hon xo

  2. This is amazing stuff!!!! Bravo, Danielle!!!!!!!!!!!!1

  3. I would like a copy of a photo you took at the Aurty Museum last sunday

  4. I know why you became a photographer and it shows up all the time.

  5. Dasnky on said:

    Nice stuff! Love your work 🙂
    Only missing a picture of … you?

    xo dandan

  6. Loving your work all the way from sunny South Africa 🙂
    Keep inspiring, keep inspired…

    Taetim De Villiers
    Durban,South Africa
    http://www.taetim.com

  7. I just nominated you for Versatile Blogger Award!
    You can check out the blog post here on my blog at http://bit.ly/GPV7z3
    Good Luck with your photography

  8. Hi, my name is Morgan. I’m a blogger and I’m quite the fan of your blog design. I want to do something similar to the border you have and have no idea how I would do so. Could you possibly tell me how?
    Also, love your photos. Really beautiful.

  9. I think this is one of the most significant info for me.

    And i’m glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is wonderful, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: